<h4 dir="RTL" style="margin: 0cm; margin-bottom: .0001pt; text-align: right;
direction: rtl; unicode-bidi: embed;”> درباره دوره
<p dir="RTL" style="margin-bottom: .0001pt;
text-align: right; line-height: 115%; direction: rtl; unicode-bidi: embed;”>در این دوره ضمن آموزش مدل تعالی EFQM ویرایش سال ۲۰۱۳ و الزامات آن ، جایزه ملی تعالی سازمانی و جایزه ملی کیفیت که بر گرفته از مدل تعالی EFQM می باشند نیز معرفی می شوند .
<p dir="RTL" style="margin-bottom: .0001pt;
text-align: right; line-height: 115%; direction: rtl; unicode-bidi: embed;”> سرفصل های دوره
<p dir="RTL" style="mso-add-space:
auto; text-align: right; text-indent: -18.0pt; line-height: 115%; mso-list: l0 level1 lfo1;
direction: rtl; unicode-bidi: embed; margin: 0cm
۳۶٫۰pt .0001pt 0cm;”>
– آشنایی با انواع مدل های تعالی سازمانی و چرایی استفاده از آنها
<p dir="RTL" style="mso-add-space:
auto; text-align: right; text-indent: -18.0pt; line-height: 115%; mso-list: l0 level1 lfo1;
direction: rtl; unicode-bidi: embed; margin: 0cm
۳۶٫۰pt .0001pt 0cm;”> – معرفی مدل EFQM ویرایش سال ۲۰۱۳
<p dir="RTL" style="mso-add-space:
auto; text-align: right; text-indent: -18.0pt; line-height: 115%; mso-list: l0 level1 lfo1;
direction: rtl; unicode-bidi: embed; margin: 0cm
۵۲٫۰pt .0001pt 0cm;”> – تشریح معیار رهبری
<p dir="RTL" style="mso-add-space:
auto; text-align: right; text-indent: -18.0pt; line-height: 115%; mso-list: l0 level1 lfo1;
direction: rtl; unicode-bidi: embed; margin: 0cm
۵۲٫۰pt .0001pt 0cm;”> – تشریح معیار استراتژی
<p dir="RTL" style="mso-add-space:
auto; text-align: right; text-indent: -18.0pt; line-height: 115%; mso-list: l0 level1 lfo1;
direction: rtl; unicode-bidi: embed; margin: 0cm
۵۲٫۰pt .0001pt 0cm;”> – تشریح معیار کارکنان
<p dir="RTL" style="mso-add-space:
auto; text-align: right; text-indent: -18.0pt; line-height: 115%; mso-list: l0 level1 lfo1;
direction: rtl; unicode-bidi: embed; margin: 0cm
۵۲٫۰pt .0001pt 0cm;”> – تشریح معیار فرآیندها ، محصولات و خدمات
<p dir="RTL" style="mso-add-space:
auto; text-align: right; text-indent: -18.0pt; line-height: 115%; mso-list: l0 level1 lfo1;
direction: rtl; unicode-bidi: embed; margin: 0cm
۵۲٫۰pt .0001pt 0cm;”> – تشریح معیار شراکت ها و منایع
<p dir="RTL" style="mso-add-space:
auto; text-align: right; text-indent: -18.0pt; line-height: 115%; mso-list: l0 level1 lfo1;
direction: rtl; unicode-bidi: embed; margin: 0cm
۵۲٫۰pt .0001pt 0cm;”> – تشریح معیار نتایج مشتری
<p dir="RTL" style="mso-add-space:
auto; text-align: right; text-indent: -18.0pt; line-height: 115%; mso-list: l0 level1 lfo1;
direction: rtl; unicode-bidi: embed; margin: 0cm
۵۲٫۰pt .0001pt 0cm;”> – تشریح معیار نتایج کارکنان
<p dir="RTL" style="mso-add-space:
auto; text-align: right; text-indent: -18.0pt; line-height: 115%; mso-list: l0 level1 lfo1;
direction: rtl; unicode-bidi: embed; margin: 0cm
۵۲٫۰pt .0001pt 0cm;”> – تشریح معیار نتایج جامعه
<p dir="RTL" style="mso-add-space:
auto; text-align: right; text-indent: -18.0pt; line-height: 115%; mso-list: l0 level1 lfo1;
direction: rtl; unicode-bidi: embed; margin: 0cm
۵۲٫۰pt .0001pt 0cm;”> – تشریح معیار نتایج کسب و کار
<p dir="RTL" style="mso-add-space:
auto; text-align: right; text-indent: -18.0pt; line-height: 115%; mso-list: l0 level1 lfo1;
direction: rtl; unicode-bidi: embed; margin: 0cm
۳۶٫۰pt .0001pt 0cm;”> – آشنایی با جایزه ملی تعالی و جایزه ملی کیفیت
<p dir="RTL" style="mso-add-space:
auto; text-align: right; text-indent: -18.0pt; line-height: 115%; mso-list: l0 level1 lfo1;
direction: rtl; unicode-bidi: embed; margin: 0cm
۳۶٫۰pt .0001pt 0cm;”> – پرسش و پاسخ
درصورت تکمیل فرم ” پرسش های مهم شما ” تا تاریخ ۹۷/۰۹/۰۴ می توانید بطور رایگان در دوره آنلاین ثبت نام فرمایید . جهت ثبت پرسش کلیک نمایید .
<p dir="RTL" style="mso-add-space:
auto; text-align: right; text-indent: -18.0pt; line-height: 115%; mso-list: l0 level1 lfo1;
direction: rtl; unicode-bidi: embed; margin: 0cm
۳۶٫۰pt .0001pt 0cm;”> چرا تعالی سازمانی؟
براي حضور و بقا در بازارهاي داخلی ، منطقه اي و جهاني می بایست توان و قابليت رقابت پذيري سازمان هاي خود را افزايش دهیم . این مهم محقق نمی گردد مگر با :
چرا مدل های تعالی سازمانی
مدلهاي تعالي سازماني به عنوان يک ابزار و با نگرش جامع به تمامي زواياي سازمان ها ، به کمک مديران مي آيند تا آنها را در عارضه یابی (دغدغه یابی و مساله یابی) و شناخت دقيق تر سازمان خود ياري نمایند .
مهم ترین دلایلی که مدیران را تشویق می کند تا برای ارتقای سازمان و یا شرکت خود از مدل های تعالی استفاده نمایند، عبارتند از:
– ايجاد نگاهی واحد و اجتناب از نگاه جزیره ای به سازمان
مدل تعالی EFQM
مدل تعالی EFQM چهارچوبی کلان برای کلیه سازمانها فراهم میآورد تا به
واسطه آن سطح فعلی سرآمدی خود را ارزیابی نمایند. این مدل برای سازمان ها
نگرشی جامع بر عملکرد خود را میسر میسازد و به سازمان ها در موارد زیر کمک
مینماید:
آشنایی بیشتر
جهت آشنایی بیشتر با مدل تعالی EFQM می توانید همین الان کتاب “مدل سرآمدی EFQM2013 ” را رایگان دانلود نمایید .
تضمین ۱۰۰%
تمام دوره های آموزشی شرکت بایا صنعت شامل تضمین رضایت ۱۰۰ درصد مشتری می باشد . اگر احساس کردید که مطالب دوره آموزشی مفید و کاربردی نبود ، کل مبلغ را پس بگیرید . معیار مفید و کاربردی بودن دوره ، فقط نظر شخص شما است .
طرح سوال و اطلاعات تکمیلی
اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید و یا سوال دارید با کمال میل از طریق شماره ۰۲۱۸۸۶۰۲۰۱۴ در خدمت شما هستیم .