زمـان رویـداد به اتـمام رسـیده اسـت
دانلود پوستر
کارگاه اصول متقاعد سازی در مذاکره

سرفصل های دوره

  • ضرورت یادگیری متقاعد سازی
  • ارتباط موثر و نقش آن در متقاعد سازی
  • ارتباط موثر و نقش آن در متقاعد سازی
  • علت اصلی نه به فروشنده ها؟
  • نحوه تصمیم گیری مردم چگونه است
  •  کاربرد اصل کمیابی در متقاعد سازی
  •  کاربرد اصل سازگاری و تعهد  در متقاعد سازی
  •  اصل هارمونی
  • انسان ها سعی می کنند جبران کنند
  • انسان ها بر چه اسا قضاوت میکنند؟
  • ویژگی های ثابت انسان ها
  •  جایگاه قدرت در متقاعدسازی
  •  تعلق به گروه در متقاعد سازی
  • ریشه ریسک از کجاست و چگونه ریسک را کم کنیم؟
  • استفاده از شواهد و مدارک برای متقاعد سازی
  • روش صحیح استدلال
  • چگونه مخالفت های مشتری ها رو عوض کنیم؟
  • معری حس غالب مشتریان
  • روش هایی برای بی اثر کردن منتقدان
  •  قدرت ترس در متقاعد سازی
  •  استفاده از سوال در متقاعد سازی
  •  قدرت اعداد و ارقام درمتقاعد سازی
  •  مراحل  تغییر احساسات طرف مقابل برای متقاعد سازی
  •  متقاعد کردن یک گروه به صورت دسته جمعی
  •  جایگاه داستان سرایی در متقاعدسازی
  • به همراه مشاهده و تحلیل فیلم

آنچه می آموزید

متقاعد سازی همه جا برایتان مفید
است: فروش، استخدام، زندگی خانوادگی، زندگی اجتماعی و … شما در این دوره
با علمی جذاب آشنا می شوید که در جای جای زندگی شما موثر خواهد بود.

  • شرایط لازم برای شرکت در دوره: بخواهید رشد کنید. همین!
  • مدرسین دوره: دکتر آرین اکبری و دکتر شمس الدین یوسفیان  (کارآفرین سریالی )
  • ماموریت ما: آموزش و تقویت اصول مذاکره مورد نیاز در فروش

جهت مشاوره و رزرو عدد ۱۹ را به شماره ۰۹۱۹۸۲۸۲۰۴۰ پیامک نمایید .

تمایز این دوره با دوره های مشابه:

  • این
    دوره توسط کارآفرینان اینترنتی تدریس می شود و صرفا بر پایه تئوری نیست و
    درک واقعی از اکوسیستم استارتاپی ایران در پس این تدریس وجود دارد که خصوصا
    در قسمت ارزیابی ایده های استارتاپی بسیار کمک کننده خواهد بود. 
  • برای
    تسهیل در آموزش پکیج غیر حضوری این دوره مهیا شده است تا در زمان صرفه
    جویی شود و هزینه ها کاهش بیابد. از مزایای دوره غیر حضوری این است که
    میتوانید چندین بار دوره را ببینید و مرور کنید. 

 

این دوره برای چه کسانی مناسب هست؟ 

 

  • اگر میخواهید فرد مصاحبه کننده خود را متقاعد کنید که شما را استخدام کند.
  • اگر میخواهید همسر خود را متقاعد کنید که به جای دیدن سریال، به شما اجازه دهد فوتبال تماشا کنید.
  • اگر میخواهید مدیر خود را متقاعد کنید که با درخواست افزایش حقوقتان موافقت کند.
  • اگر میخواهید مشتری خود را متقاعد کنید که محصول یا خدماتتان ارزش خریدن دارد.
  • اگر میخواهید افسر پلیس راهنمایی و رانندگی را متقاعد کنید که مقصر تصادف نبوده‌اید. (البته اگر واقعاً نبوده‌اید)
  • اگر میخواهید فروشنده را متقاعد کنید که تخفیف بیشتری به شما بدهد.
  • اگر میخواهید نامزد خود را متقاعد کنید که شما مناسب‌ترین فرد برای ازدواج هستید.
  • اگر میخواهید فرزند خود را متقاعد کنید که درس‌هایش را بخواند.

 

سوالات متداول:

 آیا میتوانم این دوره را به صورت تکی تهیه کنم؟

بله میتوانید این دوره را به صورت تکی تهیه کنید و پس از مشاهده دوره، دوره های بعدی را تهیه کنید

پـرسـش و پـاسـخ
مازندران،آمل،دانشگاه شمال
شـروع رویـداد
09:00
1398/06/07
پـایـان رویـداد
17:00
1398/06/07
بـرگـزارکـننده
جزیره کارآفرینی
09198282040
لینک رویـداد :
https://www.ruydad.ir/13903
دسـته رویـداد :
اشـتراک گـذاری رویـداد :
خـرید بلیت